Ja då har jag oxå en blogg :P

Tycker alla har så fina bloggar så gör ett försök och skaffar en jag oxå.
Sitter hemma och funderar på saker och försöker verkligen förstå mig på mina egna tankar, dom snurrar runt i huvudet på mig som ett löv i vinden om inte värre, Hur ska mitt liv se ut i framtiden? Vad vill jag jobba med? Kommer man hitta mannen i sitt liv ? eller har jag redan honom? Det finns mkt tankar i huvudet på en snart 20 årig tjej eller kan man kalla mig för kvinna en? Nej jag tror faktiskt inte de.
Jag vill kunna hoppa upp bakom min prins på den vita hästen och leva lycklig i alla mina dagar som i sagorna och inte ha nå bekymmer över huvud taget, men det kommer ju aldrig hända för vem man än är och vart man än bor och hur man än lever så stöter ALLA på bekymmer och motgångar i sitt liv, tragiskt enligt min mening men hua vad sant det är. Vart har jag kommit i mitt liv om vi tar det absolut bästa ex? Har inget jobb,lever på soc och bor i en 2:a ute på alnö är nätt och jämt så jag klarar mig med hyra och mat? Aja det är väl bara och tuta och köra genom varje dag och hoppas på det bästa eller? Mitt lilla huvud har dom senaste 5 åren bestått av tankar,tankar och fler tankar som bara flyyyger runt i huvudet på mig som en tornado.... när ska dom lugna ner sig? Jag måste absolut göra något åt mitt liv innan jag förstör mig själv, Men allting löser sig väl som vanligt.
Ja jag fick ju ner nåra rader i mitt första inlägg:P men nu måste jag tyvärr gå och göra mig en macka innan magen hungrar ihjäl.

 What goes around, Comes around....

God natt och sov så gott // Melinda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0