Lite roligt:P

Haha lite skoj :D

Regler, Sätt på din musik så att den spelar blandat.
Klicka på nästa knappen efter varje fråga
använd sångtiteln som svar på frågorna, Fuska inte!

1.Hur mår du idag?

Mr cool


2.Kommer du komma långt i livet?

Fairytale gone bad


3. Hur ser dina vänner dig?

Hurricane


4.Kommer du gifta dig?

Everybody loves a nut


5.Vad är ditt livs themesong?

somwhere i belong


6.Vad är ditt livs historia?

Gold Digger


7.Hur är jobb för dig?

Distant memory


8.Hur kan du komma framåt i livet?

Liberate


9.Hur kommer imorgon vara?

stars are blind


10.Vad är det bästa med dina vänner?

dont break my heart


11.Vad finns i lager för nästa vecka?

Folsom prison blues


12. Vilken sång beskriver dig bäst?

Numb/encore


13.Hur är det med ditt liv?

I´ll make it to brigades


14.Vilken låt ska spelas på din begravning?

Drop it like its hot


15.Hur ser världen på dig?

Faint


16.Kommer du att ha ett lyckligt liv?

Drop it on me


17.Vad tycker dina vänner om dig?

Vi mot världen


18.Har du en djup och mörk hemlighet?

Me against the music


19.Brukar folk i hemlighet fantisera om dig?

Life is just a game


20.hur kan jag göra mig själv glad?

One and only


21.Kommer jag någonsin ha barn?

Miljoner indianer


22.Vilken låt beskriver den du är attraherad av?

Not in love


23.Vad skulle du vilja säga till nästa generation?

Hitler


24.Vad är några bra tips till mig?

The promise


25.Hur kommer jag att bli igenkänd?

Certainty...Corpses bleed cold


26.Vad är min danssång?

Lyckos dig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0