Ny vecka!

Nu är det måndag igen, veckorna går så grymt fort, förstår inte!? Nåja...ska berätta lite om helgen,
i fredags var jag ju hos Thomas och satt där och drack och vart full som ett ägg:P var väl hemma runt 1 tro ja? sen kom Niklas och plinga på dörren runt 2? eller jag vet inte var så jääävla full:P haha... sen i lördags satt jag bara hemma och tog det lungt och igår var jag först på pizzan med Thomas och Niklas sen for vi en sväng till spikarna och satt oss på en brygga:)  senare på kvällen kom Anders,Thomas och Niklas  hit och umgicks:P har varit en väldigt trevlig och VARM helg ;)  Skulle tydligen bli dåligt väder i veckan:( 
Åh gud jag fyller fasen 20 om 6 veckor ungefär....tyckte det var nyss man var liten och lyssnade på spice girls och lekte;D  tiden går fort när man har roligt!? Nåja jag har haft det roligt en så länge ;P
Nej nu ska jag dra på mig ett par byxor och sen ska jag följa med Linn på ögrillen och sådär....
Prison Break ikväll oxå...inte missa ;)  Byebye

Why Do All Good Things Comes To An End?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0