Boooring!

Har precis ätit 2 limp mackor med salami druckit ett glas mjölk och ätit en risifrutti:) fryser som en dåre gör jag oxå, huua..så jäävla kallt här hemma så de är sjukt, måste ringa mitthem nån dag så dom får komma och fixa de!
Well well... Har iaf tvättat idag och vare på pizzan och affären med Jimmy :) fick lite pengar idag så har även betalat min klänning och handskarna så får dom nog nästa vecka iaf klänningen :) längtar så till nyår när jag äntligen får använda den, blir nog middag med Jimmy då och sen får vi sa vad som händer efter de:)
Ringde nyss Göran oxå, han var i haga och drack grogg, han skulle ringa när han kom hem så kanske jag ska traska dit om jag orkar, klockan är ju endå halv 12 snart och han viste inte riktigt när han kom hem, men men...vi märker väl :)
Imorn är det fredag, vet inte riktigt vad jag ska göra, ska nog till Linn en sväng för hon fyller ju år :) mer vet jag inte, funderar på om jag ska dricka grogg fredag eller lördag men jag får se :)
Ska till psykologen igen den 20:e iaf...håller även på och för sömndagbok:P  han ville att jag skulle göra de, och ja de ser ju inte bra ut som sagt...haha fy fan hur jag sover igentligen.
Nå mer kul? får resten av mina pengar den 20:e tror ja...då blir de birsta med Thomas :) som alltid... och det är alltid lika trevligt :)
Nej nu har jag fan inget mer och skriva tror ja?

Låtar ni mååste ha :

The red jumpsuits apparatus - Your guardian angel  (såååå fin låt)


Westside connection - Call 911


Mike Jones feat. The game and snoop dogg - My 64(remix)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0