Fredag !

Har precis tagit mig en rök och ska strax duscha.
Igår for jag in till Hus25 och hälsade på innan jag gick till kuratorn kl 15, sen runt halv 5 traskade jag hem till pappa i skit vädret, halt och jävligt*uscha*  men men... åt god mat och satt och prata :) sen gick jag bort till soc runt kvart över 7 och lämnade in papprerna och sen for jag hem, gjorde inte mkt alls..satt vid datorn och glodde på tv, somnade runt 3 tyvärr:/
Idag har jag inte alls gjort mkt, skulle gått på Kickans begravning men gjorde inte de, Så har bara kikat på tv och ska kila ner till apoteket efter jag duschat!
Ikväll blir det tv kl 20....Idol finalen:) hoppas Marie vinner...hoppas hoppas:)
Nej nu ska jag hoppa in i duschen så man blir klar nån gång!?

Dagens låtar :

Plies feat. Akon - Hypnotized
Leona Lewis - Bleeding love
Ciara feat. Missy Elliot - 1, 2  step

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0