God Jul

Sitter här och borde igentligen sova, ska upp runt 9 och göra mig klar och sådär...sen så far ja väl till pappa runt 12-1, 2? aja.. nån stans där.. Blir tv,mat,klappar och förmodligen nått spel...vi ska ju som sagt inte fira jul nå spec vilket jag tycker är jävligt skönt :)
Varit hos Marina ikväll med hon,Daniel och Johan , spelat bingolotto, surra och sådär :) väldigt trevligt, känns som jag ska spricka för äte så mkt godis och sådär... uscha:P blir lätt så kring jul haha...
Var till min älskade Göran tidigare på dagen oxå:) han kanske ska hämta mig hos pappa imorn kväll när han kommer ner från bispgården, men får se hur de blir :)
han är min solstråle, han är så underbar på alla sätt, jag älskar dig så mkt vännen :)
Nej nu ska jag nog lägga mig och sova!

God jul och gott nytt år på er :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0