Goder dagen!

Har nyss kollat klart på Våra bästa år och funderar skarpt på att fika ?
Igår var jag mest hemma, gick ner till apoteket en sväng med Jimmy sen så gick jag ner till Daniel senare och kollade på Eragon (eller hur de stavas?)  brukar inte gilla såna där "fantasy" filmer men den där var riktigt bra faktiskt :) sen runt 12 gick jag hem.
Pratade med min soc kärring igår oxå, får bara 1000 kr den här veckan (senast fredag) sen får jag resten den 20:e eftersom att dom ska räcka till januari tyckte hon de var smartare...men jag menar de är en vecka till dess så 1000 kr klarar jag mig lungt på till dess, Ska ju även betala in klänningen och handskarna så dom skickar dom till mig nån gång :) vill ha dom nuu och proova :D , så nu har man iaf nyårs kläderna klar slipper man tänka på de:) ska bara köpa nå strumpbyxor och sådär :) 
12 dagar kvar till Jul oxå.. jobbigt värre... men men... 
Nej nu ska jag gå och ta mig lite fil :) byebye

Underbara låtar, ett måste :

Chamillionaire - Industry Groupie
Jessi Maylay - Booty Bangs
Eddy Grant - I dont wanna dance


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0