Grogg ikväll!

Japp, ikväll blir det sitta hos Göran med lite folk och ta sig nån ? grogg:)  Har sån beslutsångest om jag ska ha min nya klänning eller inte? Den är ju menad till Nyår, men vet inte ens om det händer nått spec då? man kan väl ha den båda dagarna igentligen? Kan ju inte hålla mig..vill haa den nu :D hehe...
Igår gick jag till Göran runt halv 10... somnade på hans fåtölj runt 3, vaknade till runt 5 av att han höll på att böka runt i köket haha, vi gick ut och tog en rök och sen somnade ja om igen, vaknade runt 11 och gick hem runt 12:)
Vart tacoz till lunch och det blir tacoz till middag, gotta:)
Tror jag ska ta på mig mina lösnaglar oxå:) de är ju så fint... Aja jag får se hur jag gör med allt, hehe...
Men nu ska jag börja göra mig lite klar, Byebye och ha en trevlig kväll:)

Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0