Jomenvist!

Jaa... ikväll (söndag) är det ju uppesittar kväll... ska väl vara hos Marina med hon och Daniel:) så det ska bli mysigt,
Denna vecka då?
Tisdag: så for jag,Thomas och Göran till Birsta, handlade på willys och sådär:) sen satt vi hemma hos honom och surra skit:)
Onsdag: var vi oxå på Birsta...strosade runt och hade allmänt trevligt:) sen for vi hem till Göran och han lagade mat, satt och surra (kom inte ihåg exakt:P)
Torsdag: så satt vi där nåra stycken och pratade och sådär...sen sov jag på hans sköna fåtölj:P haha
Fredag: så vart de fest hos Danne, massa folk men om jag ska vara ärlig så sög de:P så jag tog Görans nycklar och gick ner till han runt 1 och åt min efterlängtade Panpizza och lovade att vara där tills han kom hem så han skulle komma in...sen glodde ja på tv och Göran hade fortfarande inte dykt upp när klockan var 4...så då gav ja upp hoppet och klädde av mig och la mig i soffan och försökte sova, men då ringer han ju såklart runt halv 5 och ville komma in :P  han somnade ganska fort men såklart hade ja blivit pigg:|   så jag glodde på tv, Emma ringde runt7-8 och surrade på:) sen gick ja in och la mig brevid My love och tänkte jag hinner sova ett tag innan dom ska fara iväg och åka skoter...om jag ens han slummra till i 10 minuter så var de ju bra? nej då vaknar ja till av att Tom ringer Göran kl 9 ungefär och sa att han skulle komma och hämta honom... så de var bara och kliva upp och traska hemöver...stannade till på bageriet och köpte en dammsugare och en krämbulle och han som jobbade frågade om jag var sjuk eftersom jag inte gått och lagt mig än:P la mig och sov runt 10 men vaknade kl 12 ungefär av att Frida ringde :) så igentligen tycker ja det är ett under att jag är vaken:P
Lördag: For till Birsta med Thomas och Hägglund...gick och kikade runt åt på donken och sådär:) Foroxå till farbrors grav och tände ett ljus:) sen tände ja ett på Philips grav oxå!
sen har ja bara vare hemma för de var en viss Göran som var tråkig och trött :P haha....

Ja det var lite av min vecka:P orkar inte skriva nå mer nu...men skriver snart igen!

Bye bye

All i want for christmas is you...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0