Trött!

Ja för en gångs skull är jag trött!? men med min otur så kommer jag väl inte kunna sova endå som vanligt :/
Var iaf hos läkaren idag och förlängde mitt sjukintyg, så nu räcker det iaf till 15 januari, sen skrev han ut nå som jag inte kom ihåg namnet på:P men som skulle hjälpa mig med sömnen, men oxå var bra mot ångesten och depressionerna, så får se hur jag blir när jag börjat med dom om det blir bättre eller om man får prova nått annat!?
Annars har jag inte gjort så mkt annat idag...legat hemma och glott på tv, mått som jag mått,gråtit,knappt ätit, ja det är ju som sagt endel av mitt liv tyvärr... och fick så svårt och andas förut så jag började grina mer för jag vart så rädd....jävlar vad det tryckte i bröstet och över heeela bröstet...fick ta snabba korta andetag för annars gjorde de svin ont och de kändes som nån stog på min bröstkorg... vist har jag fått så förut , Panikångest som dom kallar de..men har aldrig fått såhär..nej uscha vad hemskt de var!

Nej nu ska jag må ännu mer dåligt för att jag inte ens kan tröstäta...de är sjukt...har inte velat äta på hela dagen och nu helt plötsligt vill jag tröst äta..bara muula i mig saker..men har ju som sagt inga pengar och inget hemma!
fuck this shit!!!

aja... byebye!

Cranberries - Zombie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0