Fullt upp?

Sitter här och nyss kollat på OC och ätit middag, Varit till hus25 idag en sväng och hälsat på....sen träffade ja på Björn,Anders och Pettsson på navet och surrade lite innan jag for hem:)
Vart ändarde planer sist jag skrev,skulle ju farit på huset efter jag tvättade men Göran ringde och ville ha med mig till bispgården fram och tillbaka...så vi for runt 11, han hämtade nå räkningar och sen for vi till Hammarstrand och åt lunch:) efter de runt 2 ungefär så skulle han fara och hälsa på mormor och morfar, jag somnade dock i bilen:P så vaknade ungefär 1½ timme senare och höll på och frysa ihjäl,det var inte varmt i bilen kan jag lova:P haha....ja kvart i 4 bar det av mot Sundsvall igen och var väl i stan runt 5-halv6....så då vart de Birsta och kika sen hem.
Igår kom Göran och hämta mig runt 11 och vi for in till stan , åt på kina och sådär. Åkte hem runt 3 och åt sen kom han och hämtade mig igen runt 4 och då for vi till birsta för han skulle köpa en ny telefon och sen for vi hem till honom och städade och sådär...runt 8 lagade vi mat, kyckling och ris :) Thomas kom och åt han oxå, sen runt 12 körde Thomas hem mig och ja det var min start på veckan:P
Vet inte alls vad jag ska göra ikväll? Funderar på om jag ska gå ner till Göran men vet inte om jag orkar, det är ju så sjuukt kallt ute så det är hemskt :/ uscha!
Imorn ska jag till kuratorn kl 15 och sen ska jag till pappa och hälsa på :) så det ska bli skojs....
men nu har ja fasen inte så mkt mer och skriva...vi hörs!

Många pussissar Määlan ;D

Britney Spears - Radar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0