Ja vad säger man?

Ska upp och tvätta 6 och här sitter ja? lyssnar på musik och pratar med folk på msn... får panik när jag vet att jag måste sova men inte kan...det är jobbigt som faan!
Imorn ska jag ju som sagt tvätta klockan 6 sen så ska jag till hus25 runt 12:) sen tror jag ska vara med Lina runt kvällen och sådär.
I fredags var ja ju på huset och hälsade på sen for man hem och hade döds tråkigt....Linn kom förbi en sväng och Peppe oxå:) men sen kom deprissionerna igen...gick ut och gick för att rensa tankarna runt halv 1 på natten...tror jag var ute en timme,skönt men kallt. Och sen i lördags började ja kolla på Familjen är värre men gick ner  till Daniel runt halv 11 vi kollade på hjulben och gråben xD haha gud va vi skratta...alltid lika roligt :D sen somnade vi runt 2-3 tror ja?
Aja, ska man försöka sova kanske? skulle vara en bra idé kanske:P

Christina Aguilera - Oh mother

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0