Låt oss bli dom som försvann!

Sitter och njuter av denna underbara låt med Kent, funderar och filurar på mitt liv, mig själv och allt som kretsar runt det.... börjar komma in i en deppig period igen, och det finns inge jobbigare...har legat i soffan heeeela dagen och stirra in i väggen i flera timmar,kollat på tv eller sutte här, det är jobbigt så in åt helvete men tack och lov så är det iaf på gång med psykolog och sådär..det behöver verkligen jag...känner mig som ett psykfall under dessa perioder, vist att man mår dåligt varje dag men sen kommer dom riktiga dipparna! Säger bara snälla gud låt mig ta mig ur det här, bums!

Du kommer aldrig mer bli dig själv....


en UNDERBAR låt som du måste ta hem....
Staind - So far away

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0