Lyft mig härifrån!

Är jag lycklig? nej inte för 5 jävla öre, vad ska man göra för och uppnå lycka? ha pojkvän? vinna på lotto? ha jobb? Ja berätta de för mig är ni snäll! Sitter och tänker som vanligt, känns inte som att jag gör nå annat än och tänker, men jag menar vad har man för liv då? Är 20 år och gå på social bidrag,är psykiskt instabil,har inge jobb osv... det är skrattretande igentligen, patetiskt med andra ord, man känner sig verkligen misslyckad, spec för mamma och pappa. Deppiga dagar och självmordstankar...hur mkt sånt har man inte haft? haha ja för mkt igentligen, det är tragiskt, och jag känner mig för det mesta irriterad,sur,less, och jag skriker på katten, min lilla bäbis som igentligen inte gjort ett enda litet fel!? Vad fan ska man ta sig till? jag har inte en aning om nånting känns det som.
Vill ha stabilt psyke,ha jobb,pojkvän och skaffa barn... och när ska det hända? 10 år? aldrig? just nu känns de vääldigt långt borta, allt känns soo far away, hela jag känns helt tom... helt jävla tom!
Nej jag orkar inte skriva nå mer om mitt patetiska jävla liv, blir fan bara ännu mer deppig....

Vi ses!

Puss och Kram!

Staind  - Everything changes


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0