Takida - Reason To Cry!

Lyssnar på denna underbara låt och sitter och funderar på allt möjligt.
Var för övrigt på Kickelinas minnestund idag, och det var så grymt vackert... Jobbigt och se alla så ledsen och förstörd:/   Och jag ångrar att jag inte tog upp kontakten med henne när jag tänkte tanken för faktiskt inte såå länge sedan, tyvärr han jag aldrig göra de :(   Lilla vän du har lämnat efter dig sååå många som är helt förkrossad av att du är borta, alla som älskade dig och brydde sig om dig gumman varför? Om jag endå hade vetat.... jag fick en sån chock i lördags när jag fick veta de, fy faan alltså...vi fick inte många stunder men dom få vi fick håller jag väldigt hårt i ska du veta.... den dagen vi ses igen ska jag krama om dig sååå hårt stumpan såå hårt! Sov gott sweetie, vi tänker,saknar och älskar!
R.I.P --<-@
Christine "Kickan" Lidén
2007-11-03

Och om vi lämnar just de där ett tag, så saknar jag Daniel... fick vara med honom hela lördagen och vi drack och hade kul han,jag,linda,linn,peppe och iver :) sen fick ja ju oxå sova med sötnosen:) var så mysigt att äntligen få göra det en gång till, och nej vi håller inte på som innan igen, men ville bara sova med honom en sista gång<3

Nej man måste börja ta vara på sin familj och sina vänner...man vet aldrig när dom lämnar en... livet kan förändras på en dag...en jävla dag,

Life is to short to be pisst of all the time!!!

Puss och Kram // Melinda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0