Torsdag!

Har precis kollat klart på One three hill och funderar på om jag ska gå ner på affären och handla nått?
Idag åkte jag in till stan runt 11, träffade Robin på navet:) alltid roligt och träffa den pojken, sen stötte jag på Maria och vi gick och träffade Emma, runt 12 gick jag till huset och hälsa på, jag blir på sånt bra humör när jag är där...man gör inget annat än och skrattar,jävlas och busar :D det är underbara människor som går där och jobbar där helt enkelt! Klockan 2  åkte jag til kvinnokliniken och gjorde en gynundersökning, uscha buscha...hatar sånt men det gick bra:) verkar inte vara nå fel som jag trodde? men de är ju skönt det iaf.
Igår och idag har varit bra dagar för en gångs skull...eller bra och bra, har inte tänkt så mkt som jag brukar göra... mår igentligen dåligt varje dag men är jävligt glad dom dagar som är "bra" , därför jag vill åka till huset så mkt som möjligt...för jag älskar och vara där! Det är sjukt att man bara är 20 år och ska behöva må som man mår... inte för att sånt ha med åldern och göra men endå.... jag borde ha en utbildning och jobb...kanske till och med barn och en kille, vist det kommer med tiden men jag menar jag vill inte vara äldre än 25 när jag skaffar barn, skulle kunna skaffa ett nu igentligen...vist det är väl kanske bra och vara stabil i huvet oxå, men ja ni förstår nog hur jag menar.
Ska nog på Kickelinas begravning 7december oxå:/  det käns dumt och gå på ett sätt eftersom jag inte kände henne längre, vist att jag umgicks med henne förut och hade tänkt försöka ta upp kontakten med henne.... men endå, men kommer nog ångra mig om jag inte går, vill endå vara där lixom, nej uscha...de är grymt jobbigt med begravningar:/
Och det är julafton snart...en månad ungefär, Jag kanske är konstig som inte tycker julen är nå spec längre...men jag menar vist maten är god och det är väl roligt och få julklappar, men i år kommer ja nog bara vara med pappa , kanske catrin?  och nyår då? vad ska man hitta på då? Ähh får se det när de väl kommer...inget jag orkar tänka på nu.
Vart ett jävla långt inlägg idag, men nu ska jag nog sluta babbla på och ta mig en prommis till affären.

Pusss// Melinda

Hillary duff - Someone´s watching over me

Open your heart and you see
all the secrets eyes can't see

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0