Trötter!

Seg som sjutton är jag. I fredags var ja ju med Lina och Linda, var ut och gick och sen drog Lina hem och jag och Linda gick ner till Claes :) runt 4 skulle ja traska hemöver men då ville Göran att jag skulle komma dit så vart där till 5 ungefär och klev upp 12 på dagen, seeg? jajemen!
Vart ju partaj igår:) gick ner till Göran vid 5-6 och trodde bara att jag skulle sitta där och dricka grogg för mig själv med honom, men så vart de ej...runt 8-halv 9 for vi ut till Dannes stuga, Jag,Göran,Anders,Tom,Camilla,Anette och Partick var det :) men Melinda var fuller redan innan klockan var 9:P haha men men...hade skoj iaf, tills de vände och jag vart trött och hungrig, var hemma runt 3-4 och ställde mig och lagade mat och sen så vart de sova för hela slanten, klev upp 3-4 idag men känner mig fortfarande seeg!
Ikväll blire ligga framför tvn och ha tråkigt men orkar dock inte göra nått annat heller:P

Låt måsten just nu :

Adam Tensta - My cool

Jason Mraz - Im yours

Btirney Spears - Piece of me

Kent - Dom som försvann



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0