Uscha :(

Kickan Lidén...

Vi kände inte varann alls igentligen..vi brukade vara med varann när jag var 14-15 eller som när du kom till metso där jag sommarjobbade när jag var 16-17,jag tog rast och vi gick ut och gick och surrade om allt möjligt, dom stunderna kommer jag bevara i mitt hjärta synd att de inte blev fler:/ ,... sen försvann de för jag vet inte varför igentligen...jag gillade inte dig av nån anledning vilket jag SKÄMS över och skriva, jag ångrar att jag sagt att jag inte gillade dig och jag ångrar att vi inte fortsatte och umgås, Kommer komma upp på din grav sen gumman och be om ursäkt för allt de där.. för du var verkligen en skit gullig tjej, och jag vet att du haft detta inom dig en ganska lång tid...men på den tiden trodde man inte på de riktigt och tyckte de mesta var "fjantigt"... men FÖRLÅT förlåt för allt vännen, de är sånt här man får ångra i efterhand att man sagt eller tyckt!

Sov gott Gumman... vi ses nog igen och då ska jag gottgöra dig, de kan jag lova!

Puss och Kram <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0