Ännu en sämst dag!

Hatar verkligen söndagar,måndagar och tisdagar....sämsta dagarna på veckan! Sitter och lyssnar på musik och tråkar, Ska väl ta mig nåt att äta snart sen duscha! Har faktiskt gått bra och sova själv en hel vecka, saknad har jag haft vissa dagar som en took, men har inte varit ett dugg mörkrädd, annars kan jag vara så fjantig att jag grinar för jag är så rädd;P haha, och sen i lördags har allt vare bra faktiskt, tänker inte så mkt just nu heller... kommer nog gå bra det här... hoppas,hoppas! Vist är saknaden jobbig och att jag tycker om honom som fan, men det går endå bra,hittills iaf :) Igår var jag med Jimmy,Fimpen och Johan ett tag... Fimpen for härifrån runt 7 imorse,sen somnade jag och vaknade runt 1-2 haha:P känner mig skit seeg, men de går väl över när jag ätit och sådär:)

Nej nu ska jag göra massa andra saker än slösa bort all tid här ;P

Byebye

puss till dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0