Fredag:)

Uppe med tuppen idag, gick hem ca 20 i 8 när Daniel sprang till bussen, trött är jag men ska fasen inte sova nå mer, nu kollar jag på The Voice på kanal5!! 
Igår satt man hemma surrade med Emma och kollade på jesper.nu...roliga filmer,bilder m.m :P sen kom Peppe och Linn förbi en jätte snabbis och sen så kom Daniel och vi gick till garaget en sväng i pissvädret!!!
Alltså jag må kanske vara konstig? men jag HATAR snö och jag HATAR vinter, Tycker inte ens julafton är rolig längre, vist kan de vara mysigt med mörker och tända ljus men de är de enda, ja menar nu julen som kommer ska väl Jemina och Julian vara nere hos mamma så de blir väl kanske jag,pappa,farmor?:P ja menar de är SÄMST! och man ska pynta och allt när de endå är över på en gång nästan! ähh uscha och fy för vintern!!!!!
Ikväll ska Mälis festa till de lite och ha trevligt:) Bacardi Apple och sprite blir de ;) men nu måste jag fika så vi hörs!

I got it from my moma ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0