God Kväll!!

Jag får väl skriva nå rader då Carro ;) hehe!
Kom hem för ett tag sen iaf, gick ner till affären kl 5 för jag skulle köpa cigg men vart kvar där för följde med Tiger och Fimpen på pizzan, sen stötte jag som sagt på Carrolixeen ;) alltid lika trevligt och träffas blir tyvär allt för sällan:/
Så nu sitter jag och lysssnar på The Fray - How to save a life  som för övrigt är en helt underbar låt, och en annan underbart fin låt är även Brick and Lace - Take me back. Min söta lilla Bäbis har hunnit blivit 6 månader oxå, han ligger just nu och myser i mitt knä och slickar på mina armar medan jag skriver :) hehe, vist kan jag bli väldigt less på hans skrikande och hans matrix grejer när han flyger efter väggarna här, haha....men han är endå den goaste som finns :) har jag gjort den senaste tiden då? jadu inte mkt alls...gått hemma typ:P Helgen som var träffade jag på Frida av en slump viste inte ens att hon var hemma, så då följde man med till hennes mamma och fikade och sådär :) senare mot natten vart de ett bösök hos Jon, vi satt och surrade och glodde tv:) lördagen såg man på film med Lina och Linda:)
Och min Göran kommer till stan senare ikväll:D blir alltid lika glad när han komma hem.
Ja igår kom ju pappa och Catrin hit med min nya dator:) eller ny gammal kanske man ska säga:P men den funkar perfekt, kan se film på den och ladda ner musik och sådär..1000 ggr bättre än den jag hade, så tack pappa<3
är det nå mer? nej tror inte det...och jag lovar att jag ska försöka uppdatera lite mer ;) 

Haha:

 snövit har blivit sparkad
från disney....
hon blev tagen på bar is när
hon satt på pinoccios huvud
å skrek ljug din jävel ljug!!!


Turken till läkaren: Det svider som fan i ögonen när jag knullar svenska tjejer.
Läkaren: Det är pepparsprayen som du inte tål.


Kommentarer
Postat av: Carrolixen

Hihi bra Melinda :D :D

2007-10-10 @ 09:30:41
URL: http://carrolixeen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0