God natt?

Ja då sitter man här igen då...vaken när nästan alla andra sover! Hatar det här när man vänder på dygnet, sitter och kollar på tv till 4-5 på natten....Ricki Lake och sånt där..sen somnar man  5-6 kanske och kliver upp 11-12, uscha vad kroppen tar stryk av sånt, men vad gör man när man inte är trött?
Igår tex, träffade Stefan runt 6...gick på pizzan sen hem hit...kollade på tv och sådär, skulle följa med honom en bit när han skulle hem runt 11 men slutade med att vi gick ut och gick till 3 på natten, haha...somnade 6 imorse och vaknade 9 av att soc ringde...höll mig vaken till 11 när jag somnade i 1½ timme till:p haha...ja ni hör ju!
Imorn är det Fredag igen...och dricka ska jag göra...vet inte riktigt vart eller med vem men de löser sig ;D
Och det är roligt när man blir "ledig" killarna kommer som flugor, haha men kul med uppmärksamhet;)
Nu började 2½ män oxå..en av dom roligste serierna som finns , haha....och Prison Break började i måndags, fy fan vad jag längtat efter de, men äntligen är de här :D 
nej ska man lägga sig framför tvn och hoppas på att man somnar? ähh värt ett försök...

God natt och sov gott :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0