Lördag!

God kväll!
Kom precis hem, varit och lämnat pengar till Göran sen gick jag till garaget och träffa Daniel ska ner dit snart efter jag fikat och sådär sen blire väl nån film kanske:)
Igår kom Linda ner hit runt 7 sen gick hon,jag,Iver och Daniel på affären, sen kom Linn hit och senare Peppe drack och hade väldigt trevligt:) vart väldigt full men inte fööör full tack och lov och slapp vara bakis idag oxå:P
Gick på pizzan med Stefan och Jimmy förut guud vad gott det var , haha!
Och jävla väder... kommer närmare vintern för varje dag som går uscha!! kallt,mörkt,slask,snö nej fyy sommar året om tack! Man skulle vare miljonär och haft hus utomlands och flytta dit på vintern ;P
Men nu ska jag fika och gå ner till Daniel:) hej svejs!

Michael Jackson - Man in the mirror


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0