Trist!

Ja vad säger man? kallt och jävligt ute och inget spec bra på tv än, lyssnar på Snow Patrol - Chasing Cars är den inte underbar så säg:)
I torsdags fick ju jag veta att jag inte får nå pengar av soc föränn jag hostar upp ett Sjukintyg på att jag mår psykiskt dåligt, så vart ringa unga vuxna i fredags inte för att det hände så mkt, sen i söndags körde Marina in mig på Akut psyk så man fick prata och få intyg på att man varit där + att han skulle skicka en remiss till unga vuxna och skynda på dom lite grann, men inte räckte det intyget för soc, nej dom skulle prompt ha ett sjukintyg så igår var jag på vårdcentralen och träffade en läkare och fick mitt sjukintyg på att jag mår psykiskt dåligt och inte är kapabel till och jobba/söka jobb osv.... Så idag åkte jag in och lämna det till soc och sen fick jag veta att pengarna kommer senast den 5:e november:) krångligt vart det men det löste sig iaf, Men är 20 år gammal och har intyg på att jag är psykiskt instabil?:P aja tyvär är de ju sanningen men det låter ju rätt så roligt!
Och det går ganska bra med Daniel just nu, vi träffades häromdagen och tog en prommis och surra:) sen var jag där igår och såg på tv ett tag, men det är skönt att vi kan träffas då och då iaf:) Så allt löser sig nog med tiden!
Och gruvar mig för fredagen...ska ju på gynundersökning då...finns fasen inge värre...nej fy farao för sånt där, men det är ju sånt som måste göras det oxå tyvärr.
nej nu ska jag ta mig en rök och plocka fram godispåsen och vänta på att Fråga Olle ska börja:)


Nåra måsten just nu!!!:)

Takida - Reason to cry
The Fray - How to save a life
Snow Patrol - Chasing Cars
Tibaland - Apologize

Kommentarer
Postat av: Carrolixen

Det är bara och Ringa Melinda , Om du vill prata =) Jag finns alltid för dig om det är nått ! Hoppas det löser sig med soc iaf

2007-10-31 @ 21:54:45
URL: http://carrolixeen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0