You will always be a part of me!

Jag har funderat på om de är dags att ta ett steg framåt? men de är ju så satans svårt.... vad gör man när man väl börjar innse att man inte kan hålla fast vi samma person hela livet?  och man vet inte ett skit om vad den personen vill heller? eller jo de vet jag men man får inte ur dom ett skit? jag vet bara inte vad jag ska göra.... man är så trygg i den lilla bubbla man lever i...man vill ha ett annat liv men vågar inte kliva ur bubblan och börja ändra saker....
Och det rör ju allt ifs...allt i mit liv... ekonomi,boende och allt sånt där... jag vet inte hur man tar sig framåt...jag är så van och stå still på samma plats hela tiden!
men jag måste börja innse att man kan inte stå still i livet.... de går framåt hela tiden... de är dags och börja göra saker... men HUR? hur ska jag göra? jag har inte den blekaste på hur fan man gör?

Life goes on.... and all good things comes to an end.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0