Nämen Heej!

Var ett tag sen jag skrev så får väl uppdatera lite:)
Idag vaknade jag halv 9, låg och kika sista halvtimmen på The Voice och sen klev jag upp och fikade och tog de lungt nån timme,
duschade och gjorde mig klar tills jag skulle tvätta klockan 14, så den hänger på tork nu sen är jag klar med det!
Igår var det ju underbart väder...vaknade halv 8 med ett leende på mina läppar,duschade och gick ut och satt mig på balkongen med en cigg och bara njööt:) Runt 16 gick jag och Linn ner på kiosken och träffade på Fimpen och Tiger..surrade ett tag innan vi begav oss hem igen... Runt 17 kom Fimpen för och hämta sina saker och då följde jag med han och Simon ut ett tag..inte kan man sitta inne när det är vårväder inte:)
Träffade på Dennis i wii..surrade ett tag och sen gick vi hit och surrade lite och sådär, dom drog runt 21 och strax efter kom Lina:) <3 ,hon gick och strax efter runt 23 kom Jimmy...riktigt myyyspys :) 
somnade väl runt 3 nån gång efter han gick hem... Får se om man kanske träffs ikväll med :D 
På torsdag eller fredag får jag pengar, då blir bolaget och sen dricka med bejbii som det ser ut nu:)
Nästa söndag far ja ner till moder oxå..är ju backstreet boys 14:e...åh vad jag läängtar :D

Nej hörrni nu måste jag göra lite mat och springa ut i tvättis,
men jag ger er en braaa låt som ni kan njuta av så länge;)

//The one and only

Lil Troy -Wanna be a baller

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0