Bakis...

Jag mår sjuukt dåligt idag... Är bakis som ett cp,förkyld och magen är inte den bästa, uscha!
Igår åkte jag,Linda och Pankan till Tomas och kikade på tv och sådär..jag var dock tråkigast och lånade hans säng och snoozade lite ett tag:) drack iaf en shot, en STARK jävel oxå,usch och fy...sen när vi kom till alnö så träffade ja på lite folk och fick  whisky vart svin packad och råkade få med mig den hem:P så jag mår SKIT!

Allt är fan en stor jävla soppa just nu....jag vill inte vara inblandad men är tyvärr det endå!
Sjukt jobbigt och jag vill bara glömma han  , få allt och bli som förut....
Hur kan man fastna för nån sådär? kanske för att han är så underbart mysig!

*Puss Melinda*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0