Dags att gå vidare!?

Sitter här helt ensam och tänker lite grann, det är fredagkväll och Daniel gick nyss hem...
Igår natt vart det massa surr iaf..skönt det och få ut allt och bara vara ärlig mot varandra,
Jag vet inte riktigt vad jag ska känna,tänka eller tycka om allt det här? Visst vart jag sårad på ett sätt och lessen,
men är det värt det? nej det är fan inte de... det är inte värt och lägga ner energi på nått som är såhär...
då är det bättre och glömma och låta allt bli som innan istället!
Jag började verkligen falla för honom  , men tur var väl de att de inte gick längre... då hade det varit MKT jobbigare,
men jag ljuger om jag säger att jag inte tänker på honom alls för det gör ja, men jag måste glömma .

Sen fick jag ett samtal tidigare idag som gjorde det hela lättare oxå faktiskt...
det var skönt att du ringde så vi fick prata lite om det här... det behövdes nog:)

Ja jag tror inte jag har så mkt mer och skriva om de där just nu iaf...
ska sätta mig framför tvn ett tag och käka lite chips och ladda inför morgondagen... då blire partajj :D



Bjuder på en låt...texten är sjukt bra och hela  låten är bara underbar! stämmer kanske lite?
*Puss Melinda*

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vem är det du gillar ? =)

2008-08-12 @ 12:08:00
Postat av: Melinda

Säg de ;) nämen namnet kanske dyker upp nån gång:P

2008-08-14 @ 18:35:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0