Fredag!

Fan jag är fest sugen till tusen, men får tyvärr vänta till nästa helg... hade först tänkt onsdag men ska på möte med soc på torsdag halv 2 så kanske inte är så smart :P Får iaf äntligen pengar på tis/ons... då blire stoor handling av maat.
Sitter för övrigt och kikar på Våra värsta år, nyss ätit en macka och ska snart duscha...ska väl kanske ut och gå lite med Lina ikväll och prata lite....är inne i en sån "prata av mig period" haha... nå annat? hmm, Nja tror inte det!?
Joo faktiskt... jag är tillbaka på ruta ett igen... roligt va?:) haha nej inte direkt.... och de är tack vare en viss person:P 

Nej nu har jag inge mer och säga idag... 
*Puss Melinda* 

Dead By April - In my arms
Pantera - Cemetary gates


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0