Galen!

Ja det håller ja på och bli av vissa anledningar och blir även arg på mig själv,
varför ska alltid jag lyckas? jag vet ju att det inte är nån idé igentligen...
Okej...det behöver ju inte vara så..kan ju vara att jag fått för mig de bara..man kan ju få det ibland!?
Ja det är bara du Emma som vet exakt vad jag surrar om... men är bara tvungen och skriva av mig!!!
Tänker exakt heeela tiden på dessa "grejer"  eller vad jag ska kalla de...
vill inte att folk ska veta för mkt om vad de här handlar om men helvete, vad fan ska jag göra!?:|
Nej detta borde inte få existera... i hate it!

aja nog om det....  i fredags var jag hos Lina med Tomas,Linda,Iver,Stoffe,Hedde och nåra till:)
Kvällen var kanon trevlig..mot slutet vart det värre men tack vare en viss person vart det bättre sen:)
lördags var jag seg som fan och gjorde ingenting och samma idag... vill dricka mig full ja men det går ju inte:P:|

aja vart en liten uppdatering iaf...

Puss Melinda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0