Onsdag!

Sitter här, lyssnar på musik och ska snart fika.... Linda var nyss hit och hämtade lite balsam :)
I måndagskväll runt 9 gick jag och Fimpen ner till Claes... Tomas,Amanda och Hellman var oxå där... runt 12 gick jag till Daniel och kikade på film.. ville hem och sova och han ville inte följa med så gick hem runt 2.. efter ett tag när jag satt mig skönt framför tvn så hör grabbarna av sig och det slutar med att jag går ner dit runt 3 i spöregnet... vi kikade på tv och surrade lite.. sen somnade dom allehop så jag plockade undan lite och tråkade på..var den enda som inte var trött :P
aja la mig i soffan runt 7 och kikade på Animal Planet och somnade, vaknade 9 och efter ett tag klev dom upp... gick iaf hem runt 12:)
Igår åkte jag med Eric och storhandlade runt 7, sen när jag kom hem så kom Linda hit och vi gjorde inte så mkt..gick på statoil en sväng och sen gick vi ner till Claes och tog en rök med Tomas:)
Vad fasen händer ikväll? är sugen på att dricka ja men vette fan, soc möte och skit imorn :P
aja får la se hur det blir :) 

*Puss Melinda*

Be my baby....


 

Kommentarer
Postat av: Rådgivaren

Har du alkoholproblem eller? Verkar så med tanke på vad du skriver. Sök hjälp är mitt förslag.

2008-09-01 @ 18:07:10
Postat av: melinda

hahahaha nej verkligen inte,

2008-09-02 @ 11:41:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0