Tråkigt värre

Sitter och håller på att trååka ihjäl... lyssnar på musik och funderar på vad fan man kan hitta på?
inte för att jag tror att det kommer gå så bra men vad faan,
Igår så kom Lina och Linda hit runt 7 och vi började dricka...Dennis kom och kikade förbi en sväng oxå,
runt 12 ville vi ut och ta luft så vi gick ut och strosade..träffade på Tomas och Klicken bla:) sen gick jag och Linda hit och åt pan pizza och sen gick hon hem och jag skulle ha gått till Göran men vart inte så!
it just been another day in paradise^^
Somnade runt 6-7 imorse...sen klev jag upp runt 1, gick och käkade med Linda runt 5:) och sen har jag umgåtts med henne och Lina bara!
åh vad jag har tråååkigt :|  man skulle varit lite på lyset...då blir allt roligare :P haha

ähh det var allt just nu...
*Puss Melinda* 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0