What to do?

Åh vad allt är jobbigt, vet inte hur jag ska tänka,göra eller känna!?
Om man bara kunde försvinna under en viss tid och när man kommer tillbaka är allt bra, man har gått vidare och allt är som det ska vara!
Det känns som att jag står mitt i ett rum fullt av människor och skriker men ingen hör mig.som att jag inte finns...
varför hör ingen mig? varför vill ingen tycka om mig? varför ska alltid jag vara olycklig och ensam?
han tog en bit av mitt hjärta jävligt fort... och han har inte lämnat tillbaka det än, sen känner jag mig taskig och elak mot en annan person oxå... gör jag fel i att vara med dig när jag känner sådär? men tycker ju om dig de gör ja...även om de inte är som förut, åhh jag vill inte vara här..jag vill bort från allt!

Nej nu ska jag duscha för Linda ska komma ner lite senare <3

*Puss Melinda*

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0