Onsdag!

Sitter just nu och lyssnar på musik och är så partysugen, Hoppas jag har lite pengar till helgen för då blir det fest :)
Och uttråkad är jag men orkar samtidigt inte göra nånting, sitter och funderar på vad man kan göra i sitt eget hem för och fördriva tiden men kommer inte på nått sånt heller :P
Helgen som var gjorde jag inte spec mkt, var hemma bara... Daniel fyllde 18 i söndags så det var krogen för honom i lördags,sen kom han instaplandes här på natten full som ett as :) hehe.
Jag har igentligen inget spec och skriva om för det har fan inte hänt ett jävls piss i mitt liv, och det är inget spec på gång heller så... ville skriva i brist på annat bara! 
Nej nu ska jag sluta babbla om massa onödigt och vänta till klockan blir 17 för då ska jag se Våra värsta år.

Ha det bra
Puss // Melinda
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0