Hej igen:)

Det fick bli ett till inlägg idag, har faktiskt inte gjort mig nån fika än heller, såg klart Våra bästa år och sprang ner på vårdcentralen och affären i de fina vädret, Det är det enda jag kan tycka är lite mysigt på vintern...när solen skiner och de är sådär lagom kallt ute, myys:)
Ja och vad kan man göra annars en dag som denna? Ska iaf kika om det är nått bra på tvn och faktiskt ta fingrarna ur arslet och göra mig nån fika och efter det ta en låång vaarm dusch:)
Och jag har totalt fastnat för Britney nu igen,lyssnar på henne heeela tiden:P Innan jag dör ska jag sätt den töösen live, hoppas ja! Piece of me hur bra är inte den tex? mm jag ryyser!
Nej nu ska jag göra ostmackor med paprika och vanilj yoghurt med müsli :)

Ha en trevlig dag alla:)  Byee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0