Länge sen!

Jag skrev nu... men sånt som händer!
Har väl inte hänt så mkt, Vart fest i fredags med Peppe G ;) det var riktigt jävla roligt enligt mig. 
Jag var skit full,glad och hade Peppe (som man alltid har roligt med btw:)) det kunde inte bli bättre,
Vi var ensam hela kvällen förutom den stunden vi gick till Marina, men det vart ju inte tråkigare för de:D
Hoppas det kommer en ny såndär kväll snart Peppe ;D
Igår kastrerade jag lill Bäbis oxå:) huuga vad tröttis han var när jag hämtade hem honom, men nu är han pigg igen,
Ikväll blir det film med Daniel..nån jävla ubåtsfilm:P (han som har bestämt som vanligt) 
kanske blir 5 girls oxå..nån skräckis som jag vill se ;P
hmm? jag längtar till April, vill åka och se Backstreet Boys nuuu, längtar så jag spricker...det käns inte verkligt än, efter alla dessa år jag väntat, haha :)
Men nu har ja inte så mkt mer och säga faktiskt,
Nu ska jag ta och göra mig lite goood marängswisch(min stavning)
haha tydligen stavas de marängsviss ? :/  aja...
osså ska jag sätta mig framför tvn och mysa till det och vänta på Herr Källström :) 

Veckans Låt : Takida - Curly Sue    (sjuukt fin)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0