Fullt hus..

Ja det kan man säga att jag haft sen i fredags...mamma och Nicklas kom ju och lämnade Ziba här och jag hade henne till på söndag då dom kom tillbaka och bodde här tills idag...
Igår for vi på birsta och handlade lite:) och sen for jag till pappa och träffade syster..åt älgkött och pärer, mumma:)
Sen efter det gick jag och träffade Emma en timme ungefär:)
Sov hos Daniel inatt och klev upp ungefär kvart över 6 för han skulle på jobbet... så då gick jag hem...
Mamma,Nicklas och Ziba for för en timme sen ungefär... ska nog åka ner dit efter midsommar tror ja:)
Neej nu ska jag äta lunch,duscha och sen traska ner på affären!
Ha det bra...
Puss Melinda


Älskar denna låt.. party är rätta ordet!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0