Hundvakt!

Hela helgen blir det till att ha vovven:)
Mamma och Nicklas ska ju på nå ställe och tälta till på söndag så jag är snäll och tar Ziba:)
I onsdags åkte jag med Petter in till stan och plockade upp Lina och sen for vi till V-malm och kikade på Pulle och Tomas som tog studenten..GRATTIS :)
sen vart det hem och ta det lungt och igår kom Tomas hit och drack med mig... Pankan,Linda oxh Marre kom oxå:)
Har ju även haft en sjukling hemma hela veckan lång.. Daniel är ju sjuk stackarn.. men de går nog över snart!!
Ska strax laga mig mat och sen invänta lill tjejen och ta henne på en prommis :)
det var allt för idag...
men måste även säga GRATTIS till er andra som tog studenten.. bla Malin,Hälen och Peppe mfl :)

ha en trevlig kväll...
Puss Melinda

Bjuder på denna PARTY låt oxå:
Sean Paul - Temperature

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0