När?

Har suttit och funderat mkt... på allt möjligt runt omkring kärlek och sådär...
När ska man verkligen glömma och gå vidare på riktigt? Man kan ju ha gjort de på ett sätt men endå inte till 100%,
Jag vill träffa Mr right och älska honom som aldrig förr...och att han älskar mig mest i hela världen och inte ens ser nån annan än mig... sen skaffa barn och vara tillsammans i ett bra tag...helst hela livet,
När ska han dyka upp? jag vill att han ska komma ner dundrandes från ingenstans och bara ta mig med storm,
vill kunna lita på han till 100 % och vill oxå att ha ska kunna lita på mig...
jag har så GRYMT svårt och lita på killar... tyvärr... vill kunna göra det men det är rätt omöjligt i dagens läge!
Det är ganska jobbigt och stå och stampa på samma ställe... när ska jag våga kasta mig ut i det okända?
För det är ju det allting handlar om...att våga,
Jag är riktigt feg när de kommer till sånt där... jag var inte förr, men jag är det nu!
Om jag fick bestämma skulle jag kunna styra mina känslor.. stänga av när det blir jobbigt....
Nej om du finns där ut och läser detta Mr right.... hör av dig ;) haha skämt och sido! 
Nej men...om det ä'r nån som har en hunk över så hör av er vettja ;D

Nu ska jag ta mina funderingar till köket och sen soffan....
Ha en bra natt...

// Melinda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0