Blogg Torka!

Nu var det ett tag sen jag skrev så man kanske ska ta och uppdat lite!
Sitter och lyssnar på musik och väntar på att traska ut i tvättis, sen ska jag ner och köpa lite bröd och mjölk och sådär så man har lite fika hemma, kan ju vara en fördel!
I måndags natt ringde Eric mig runt 1 och frågade om jag ville åka med han och Johan till sigtuna en sväng för Johan skulle på jobbet, så efter lite tänkande följde jag med, for runt 3 och var framme vi kvart i 7,
släppte av Johan och bestämde oss för och hälsa på mamma en sväng, Eric var ju så trött så han knappt såg skyltarna:P  Strax efter 7 knackade jag på där hemma och fick en chockad syster och bror som öppnade;D
Sa ju inte till att jag skulle komma så de var lite kul, Gick in och väckte mamma och snacka om att hon vart chockad, hon blinkade nåra ggr och sen sa hon "Vad gör du här??" haha..
fikade och gick ut med Ziba..som jag längtat efter de, Sen runt 1 satt vi oss i bilen och for hem igen...
Var hemma strax efter 4 och snacka om att jag var trött...somnade endå inte föränn 2 på natten och då hade jag varit vaken ca 38 timmar..usch och fy! Men det var jävulst kul och åka en sväng iaf :)
På sista april gjorde jag inte allt för mkt..Luthis kom hit osså satt vi oss och drack...sen gick vi till Jimmy ,
sen drog jag,Jimmy,Simon,Fimpen,Luthis och Norsken till piren och satt oss på bryggan i de underbart sköna vädret, trevlig kväll:)
Om ca 3 veckor fyller jag år oxå...grattis till mig..21 jävla år :| haha..jaa...snart måste jag ta fram rulatorn:)
Och den 23 maj kommer mamma upp oxå...då ska jag ha Ziba en kväll...åhh då kan jag gå på långprommis :D
Nej nu har ja inte så mkt mer och skriva...men det vart nåra rader iaf ;P

Pusss //Melinda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0