Hundvakt!

Igår kväll runt 9 kom ju som sagt mamma och Nicklas, dom var ju trött efter bilresan så dom gick och sov runt 12.
Jag hade nästan somnat då Daniel ringer och frågar om jag vill följa med hem till honom, så jag klädde på mig och gick dit... då var väl klockan runt halv 2 kanske:) , vaknade runt 12 och då klev vi upp och satt och surrade med Johan ett tag innan jag gick hem och duschade och sådär... sen ner på affären och handlade lite saker.
Åkte på Bite line och åt middag runt eftermiddagen och sen körde dom tillbaka mig och Ziba hem och sen for dom till festen som dom skulle på... så jag är hundvakt ikväll...sitter och kikar på ESC och äter lite godis:P
Nicklas skruvade iaf upp en duschstång så nu har jag duschdrapperi:) ser lite mer hemtrevligt ut oxå...
På måndag kommer ju pappa och kompani hit och fikar och sådär för att jag fyller ju som sagt år :)
Ja det var väl det jag hade och skriva just nu... ska kika klart på ESC och sen kolla på 27 dresses:)

Puss Melinda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0