Lördag!

Vaknade för ett tag sen....fan jag hade ju ställt klockan på 11.30, aja thats life!
Ska väl snart fika och sätta mig på ballisen ett tag innan det blir duschen,
Igår åkte jag en liten sväng till sthlm...haha, roligt med lite små trippar ibland:)
kom hem runt 5 och då träffade jag på Jimmy och gick med honom  till macken för vi fick för oss att det öppnade 6 men de är ju lördag så då är det ju 8 som gäller :P
så vi gick till bageriet och fikade iställe och sen vart det hem och sussa!
Ikväll verkar det som att alla ska på cruising men det skulle jag absolut inte orka....
så jag ska nog bara ta det lungt framför tvn med massa gotta :)  

Nej hurrni...nu ska jag göra mig nått att äta och dra mig in i duschen...
ha en trevlig lördag :)
Pusss Melinda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0