Nytt i garderoben

Fick min topp/klänning idag...
tyvärr kan jag inte kalla de klänning riktigt med tanke på att den var liite för kort för de :(
men har man tights under så går de ju :)
Igår satt jag bara hemma...Daniel kom upp runt 23 osså kikade på Terminator 3 sen vart de sussa:)
Klev upp runt 9 och fikade och sådär sen gick han hem...
Har färgat håret och varit ner på affären en sväng..
Imorn ska jag tvätta och på torsdag ska jag äntligen klippa mig:) guud vad skönt det ska bli...
Och på fredag kommer mamma...sen på lördag ska jag vara hundvakt :D
Sen på måndag fyller jag ju år oxå.. då skulle väl iaf pappa och farmor komma vad jag vet...
Nej nu ska jag fortsätta kika lite på tv....

Finns bild på toppen här:
http://distantmemory.bilddagboken.se/p/main.html

Ha det bra...
Puss Melinda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0