Omg...

Stör mig på folk som komenterar men inte kan stå för vem dom är....
jag lovar att ja känner personen oxå;D och om jag säger såhär... 
låt mig vara som jag är,låt mig klaga,låt mig tycka att livet är TRÅKIGT för de är de...
man gör samma saker om och om igen... och de är jag nog inte ensam om och tycka...
spelar ingen roll om man jobbar eller inte så är rutiner fortfarande tråkiga!
Fast så är ju tyvärr livet... så man får väl nöja sig med det!
Nej gammal vill ja inte bli... hoppas att jag inte blir det heller...
aja...skit samma,stör de dig  så SLUTA läs ;)...

Skulle igentligen ha möblerat om och storstäda idag men vart ändra planer...
var en viss person som inte orkade hjälpa mig idag :P
Ska väl bara kika på tv och ta det lungt, samma som igår...
Imorn är det söndag och sen är det äntligen ny vecka igen..
om jag har riktigt tur kanske jag får pengar redan på måndag:)
då blire till och fara på willys och stoooor handla :D
Har inte haft riktigt med mat hemma på flera månader... illa illa...


Puss // Melinda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0