Sweeney Todd

Sitter här och har smått ont i magen som dock beror på både mensvärk och för mkt gotta,haha....
nåväl lyssnar på en gammal låt som jag glömmer bort till och från...men skön som fan är den:)
Idag tog jag en tripp in till staden och bytte min dvd som jag fick i julklapp, den tog inga skivor alls så nu har jag en fungerande igen..tack och lov!
Efter det gick jag och träffade Emma och sen vart det en mjukglass med viol/lakrits strössel i solen *mumma*
for hem och fixade ny tvätt tid och kikade på Gossip Girl och Desperate.
Kikade nyss på Sweeney Todd oxå....jätte bra var den,även om jag inte är sånt stort fan av musikaler.
Igår kom farmor,pappa,cathrine och alex hit och firade mig,
Vi fikade och surrade en massa... fick lite pengar och sådär:)
Nej nu ska jag dricka lite trocadero,ta mig en cigg  och invänta Daniel!

Ha en fortsatt trevlig natt ;)
Puss Melinda
eller borde jag skirva XoXo Melinda ;D
haha...nej hua ska inte avslöja hur fast i Gossip girl  jag är;)
Natti...

Den här boken fick jag av Cathrine igår :D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0