Uppdat.

Kände för och skriva lite till endå...
Sitter och kikar på Du är vad du äter och är så sugen på massa godis och grejer;P
åhh skulle kunna döda för massa gotta... bara en vecka till jag får pengar ungefär...hoppas ja,
Har ingen maat, helt tomt i frysen och kylen :/  och hungrig heeela tiden är ja, bara för att jag inte har nått!!!!!
Sen fyller jag ju år om 13 dagar oxå..hela 21 år, kanske dags för rulator snart?
Ikväll ska jag bara vara hemma och ta det lungt, är ju Desperate kl 21 oxå, inte missa!
Jao...mer då? nej tror nog det var allt just nu...
Ha en trevlig kväll alla.. och glöm inte och lyssna på dom bra låtarna i förra inlägget;)

Puss och Kraam // Melinda

Kommentarer
Postat av: Sup mindre

Sup mindre så räcker pengarna längre....

2008-05-14 @ 12:58:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0