Oold

Ja jag satt och kikade på gamla kort för en stund sen och kom över nåra från då man gick 4-6 på öde,
fan de är typ 10 år sen nu... och sen från 7-9 oxå...det är nästan ingen av dom man umgicks med då man har kontakt med nu...man växlar några ord ibland eller så...vilket är väldigt tråkigt,
sen är ju 1 av dom bästa inte ens i livet längre....*Niklas vi saknar dig* 
Så nu bestämde jag med en av dom att vi ska umgås nån dag och kanske blir mer sen, eller hur då Carro?;) 
kan bli riktigt roligt faktiskt... fattar inte varför vi eller nåra andra slutade umgås igentligen?
men det är ju sånt som händer tyvärr!
nej nu ska jag kika på tv, sov gott mina sötnosar :)

*Puss Melinda*

Bjuder på en gammal bild ^^

Kommentarer
Postat av: Carro

Självklart ska vi umgås, honey:)

2008-10-30 @ 18:49:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0