Rastlös

Ännu en fredag som snart är över..veckorna bara rinner iväg...
Dagen började iaf med att jag stressade som ett as för att komma till skolan i tid..och när jag väl kommer dit så är vi LEDIG... så det var bara att åka hem igen... suck!
Iaf...Anton kom hit runt 21-22 nån gång och då gick vi på macken en sväng och sen vart det så jag drack lite vin...Tomas kom hit ett tag oxå:) dom drog för ett tag sen och jag funderar på att ta mig en liten prommis för jag är rastlös men börjar bli trött och hungrig oxå så jag får se vad jag gör...
Imorn är det iaf lördag och har inte en jävla aning om vad man ska hitta på? det visar sig väl:)
Är halloween nästa helg oxå...då blir jag som ett barn igen iaf....vill klä ut mig och gå på en riktig halloween fest..men inte de:P haha... ähh nu surrar jag bara massa dynga... ni får sova så gott så hörs vi!

*Puss Melinda*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0