Stay with me

Lyssnar på en låt jag fastnat så sjuuuukt mkt för..den är sååå fin!! :) lägger in den här nere sen!
Gårdagen var trevlig som attans...Tomas och Fimpen kom hit och stormade mig och började dricka lite öl, sen kom Anton oxå...och efter ett tag vart det så vi gick ut och strosade en stund... Fimpen for hem så jag,Tomas och Anton gick tillbaka hit...Anton drog dock efter ett tag och jag och Tomas kikade på tv och sådär:) han åkte väl hem runt 1-2 och då satt jag mig och fikade och kollade på våra bästa år :P gick ner till Daniel runt 4 och somnade runt 5-6....
Idag har jag inte gjort så mkt... Anton kom runt kvällskvisten och vi spelade kort och surrade..sen gick vi på macken och efter det träffade vi Tomas,Claes och Fimpen vid konsum och dom körde hem mig :)
i just love you guys<3
Nu ska jag snart ringa Daniel och sen får jag se vad det blir...ha det bra folket:)

*Puss Melinda*

Här är det underbara låten... Ironic - Stay with me^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0