Trött och seg

Nu var det länge sen man skrev, har inte orkat bara.
Sitter och kikar på parlamentet nu och är trött som fan... vart ju så man drack igår... Linda kom hit och gjorde mig sällskap runt 8-9...trodde kvällen skulle bli totalt värdelös men då ringer Claes och efter en stund kommer han och Tomas och dricker med mig :) Eric dök upp efter ett tag han oxå med lill vovven och vi surrade en massa och sen gick jag och Eric till Göran en sväng och hälsade på...var hemma runt 5 imorse och sen skulle jag bara lägga mig i sängen och fundera och tänka lite men somnade :P haha..vaknade runt 8 av att de blåste och regnade sen somnade jag om igen,
vaknade runt 11 och klev upp då... Sen har jag inte gjort mkt mer idag...tog en lång prommis med hunden och inte så mkt mer!
Blir film nu kl 21..."Fun with dick and jane" eller vad den hette?
hmm..ja jag har inte så mkt mer och skriva...

Vill tacka dom sötaste för en trevlig kväll igår iaf:) <3

Jo måste bara slänga in en sjuuukt bra låt oxå:)

*Puss Melinda*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0